מה זה בעצם "לקום"?


חברה קרובה שאלה אותי: 
מה זה בעצם "לקום"? 
"לקום" הוא העסק שלי, החלום שלי והמשימה שלי. 
הוא נותן מענה לכמה צרכים: 
1. הרצאות- מסע תובנות להתמודדות עם החיים. 
אני מעבירה הרצאות במסגרות שונות שבהן אני מספרת את הסיפור האישי שלי תוך התמקדות במתן כלים ותובנות שניתן להשתמש בהן הן בחיי היום יום והן בתקופת משבר. 
2. סדנאות- סדנאות חווייתיות, שדרכן המשתתף מגלה בתוכו את הכוחות לצמיחה אישית, לאמונה ביכולותיו וביכולתו להשתמש בכלים הטבועים באישיותו בכדי להתמודד עם דילמות ואירועים בחייו האישיים והכלליים. הסדנה בנויה מהרצאת פתיחה, חלוקת המשתתפים לקבוצות דיון, לימוד ופיתוח תובנות תוך שימוש במשחקים ומעגלי שיח, והרצאת סיכום. 
3. ליווי אישי- ליווי של מחלימות מסרטן שסיימו עם הטיפולים הקונבנציונאליים. במטרה להקל עליהן את החזרה למעגל "הבריאים". 

מוזמנים להתקשר ולהזמין הרצאה או סדנה, וכמובן לשתף חברים. 


מוזמנים להיכנס גם דרך דף הפייסבוק. 

יום נפלא 
דורית שמיאן 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לכל שאלה, תגובה או בקשה ניתן להשאיר כאן הודעה. בברכה, דורית.