התחדשות

בשבוע האחרון חגגתי יום הולדת.
תחושה מרעננת עטפה את עשייתי היום יומית.
תחושה שכל יום הוא הזדמנות להתחיל משהו חדש.
גם אם קודם לא הצלחתי או לא רציתי לעשותו, בתקופת יום ההולדת ההרגשה היא כי הכל אפשרי.

ברכות נשלחו מכיוונים שונים.

ההורים ששותפים לשמחתי. הן יום שמחתי הוא יום שמחתם.

האחים המשתפים בקורות יומם, ולאחר כשעה של שיחה, כבדרך אגב,
משחילים הם מזל- טוב לבבי, כאילו התקשרו הם רק במקרה ביום הולדתי.

בן הזוג שמפנה את בוקר יום העבודה לארוחה זוגית ולטיול על שפת הכינרת אותה אני כה אוהבת.

ששת המופלאים המקשטים את הבית בפרחי בלונים. עורכים שולחן במיטב הממתקים- שהם אוהבים.
שלט מזל- טוב ענקי מודבק על דלת, וברקע מתנגן שיר יום הולדת.

ולבסוף החברות הקרובות. האחת שולחת מייל עם פזמון מאויר, ומתקשרת לוודא כי ראיתי את השי.
השניה בשיחת טלפון מברכת שאהנה מכל רגע ואמשיך בדרכי ללכת.
אחרות מקבילות את יום חגי עם סיפור פרשת השבוע "חיי שרה" המתאר את עשייתה הענפה של שרה אימנו.
כל אחת מנקודת מבטה ובהתאם להיקף היכרותה עם סיפור חיי מברכת שאמשיך בעשייתי ואהיה מבורכת.

מתנות ממתנות שונות ממלאות את נשמתי ואת ידיי.
חלקן כמילים,
חלקן כצעיפים וכגרביים מחממים,
חלקן כפריטים שיום ההולדת הוא הזדמנות להתחדש בהן,
ומתנה אחת יקרה במיוחד היא מצגת שנערכת בידיה האמונות של ביתי המחייכת.

יום הולדת מצויין ביומן השנתי כיום אחד,
אך כל היקרים לי וכן אני השכלנו לעבות את החגיגה לשבוע ימים,
ובכל יום להנות ולו במעט מיופי החיים.

רבי נחמן אומר שיום ההולדת שלי הוא היום שבו החליט הקב"ה שהעולם לא יכול להתקיים בלעדיי.
והיום, שנים אחרי שהבראתי ממחלת הסרטן בטוחה אני שלא עשיתי את כל הדרך לחינם.
הרי אחרי שהחלטתי לָקוּם ולנצח את המחלה הזו ברור וברור שכל יום הולדת עלי לנצלו במלוא השמחה והכרת הטוב על כל מה שיש לי, ובמקביל לעשות מעין חשבון נפש על שהשגתי עד היום ובהתאמה לברר מהן תוכניותיי לעתיד.

מברכת אני את כולכם בעשייה ברוכה שאותה אתם אוהבים. בבריאות איתנה כל הימים. בשמחה אדירה שחוצה כל גדרות ומחסומים ושיהיה לכם רק טוב בחיים.

יום הולדת שמח- דורית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לכל שאלה, תגובה או בקשה ניתן להשאיר כאן הודעה. בברכה, דורית.