איך הגעתי לכאן?

כשחושבים על ריח הלחם המתפזר בבית במהלך האפייה, נזכרים בזכרונות של בית חם ואוהב, של אמא חובקת ושל אותו הטעם של הלחם הטרי והחם הנמצא בפה. אין ספק שלהנות מהריח הזה כל פעם מחדש כשאני נהנית בעבודה שלי, זהו בונוס שאין כמוהו.

לא, אינני אופה, ואיני עובדת במאפייה או בקונדטוריה. שמי דורית שמיאן, ואני עורכת טקסי הפרשת חלה באירועים. הכל התחיל לפני כשנה וקצת. לאחר 13 שנות הוראה החלטתי שמיציתי. החלטתי שאני רוצה ומעדיפה לנהל אורח חיים רגוע, ללא לחץ, שאוכל לאסוף את הילדים מהגן ומבית הספר בנחת, ולהעביר איתם את אחר הצהריים בכיף בבית. גם את הילד בן השנה הוצאתי מהמשפחתון ונהניתי מכל רגע. במהלך אותה השנה ילד נוסף הצטרף למשפחה, וזכיתי לתקופת פריחה נשית ללא לחץ של עמידה ביעדים ונהלים, ובלי צורך להוציא את הגוזל הקטן בגשם סוער למשפחתון, אלא הוא נשאר איתי בבית עד גיל שנה. כמו שאמרתי נהניתי מכל רגע, אך הבן החדש והג'ינג'י דרש שירותי הפעלה 24/7 ואת חבורת בני גילו, ולכן בגיל שנה הוא נכנס למשפחתון מקסים ואוהב.

כאן התחלתי לחפש את עצמי. אישה בת 36 עם תואר ראשון ושני, עם שנים של ניסיון בתחום ההוראה, מה עושים מכאן? ניסתי לעסוק בתחום של יעוץ לנשים חולות סרטן. ב"ה לפני 13 שנה חליתי בעצמי והבראתי, וחשבתי שאוכל לסייע לנשים אחרות שהיו במצבי. במשך שנה התקשתי מאוד עם הנושא. הרגשתי שאני נשאבת למקום שלא מתאים לי, ולכן בהתיעצות עם חברה, עלה הרעיון של הנחיית טקסי הפרשת חלה לאירועים. מייד החלו להזמין אותי לאירועים, ומאז אני שם. נהנת לצאת בשעות הבוקר או הערב להנחות עוד טקס במסיבת בת מצווה במסיבת רווקות, במסיבת יום הולדת או בכל אירוע עם סיבה משלו. אז אם את מעוניינת לשמוע עוד פרטים עליי או על האירועים שאני עורכת, התקשרי עוד היום.
יום נפלא
דורית שמיאן
טקסי הפרשת חלה לאירועים
052-8205908

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לכל שאלה, תגובה או בקשה ניתן להשאיר כאן הודעה. בברכה, דורית.